wtorek, 19 marca 2013

Zainspirowane kubkiem.

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam wzorek jaki namalowałam na paznokciach. Nie jest on żadną nowością, bo pewnie każda z Was widziała już panterkę na paznokciach. Jednak muszę przyznać, że to moje ulubione zdobienie, które wg mnie zawsze wygląda świetnie. Ponadto wzorek jest bardzo prosty i szybki w wykonaniu. Jak napisałam w tytule dziś zainspirował mnie kubek z niebiesko-brązową panterką na białym tle. Kubek jest prześliczny. Zresztą jego wzór na paznokciach również prezentuje się ciekawie. Oceńcie sami;)


 Poniżej krok po kroku jak powstał pożądany wzorek.

Produkty jakich potrzebowałam:
lakier w kolorze morskim - wibo nr 492
lakier w kolorze ciemnego brązu - safari
lakier w kolorze bieli - Butterfly
lakier bezbarwny - Wet Glaze BelArte
wykałaczka
metalowa kuleczka - Avon


Pierwsza warstwa lakieru:

Druga warstwa lakieru:
 
Panterka namalowana za pomocą wykałaczki:

Niebieskie wypełnienia zrobione za pomocą metalowej kuleczki:

Efekt końcowy:




I co myślicie?

by Amina


1 komentarz: