sobota, 17 sierpnia 2013

Brokatowe.




Delia Coral nr 164
Colour Chic 


Moje zdanie na temat lakieru? Nie jestem z niego zadowolona. Po pierwsze aby otrzymać taki efekt kolorystyczny musiałam nałożyć aż trzy warstwy lakieru. Po drugie odprysł mi już drugiego dnia. Po trzecie.. no chyba nie mam więcej zastrzeżeń, ale pierwsze dwa są wystarczającym wyjaśnieniem.
Jednakże jest to jedyny lakier firmy Delia jaki posiadam, więc nie twierdzę, że inne są równie kiepskie. Z pewnością wypróbuję inne warianty kolorystyczne.







by Amina

2 komentarze:

  1. Ostatnio coraz bardziej podoba mi się dodatek brokatu na paznokciach, super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja posiadam Delia Prosilk bananowy (taki blado żółty) i trwałość ma dobrą, ale żeby po dwóch warstwach był zadowalający to trzeba się sporo postarac ;)

    OdpowiedzUsuń