wtorek, 6 sierpnia 2013

No title.

Przedstawiam Wam kolejne zdobienie z wykorzystaniem lakierów z zestawu Ciate Caviar Manicure z Sephora, o którym pisałam w poprzednim poście. Tym razem wybrałam z niego lakiery w kolorach czerwonym i złotym. Na zdjęciach poniżej zobaczycie jak wykonałam wzorek. Życzę miłego oglądania i zachęcam do spróbowania;)


Do wykonania tego zdobienia potrzebowałam:

lakier w kolorze czerwonym - Ciate mini (Sephora)
lakier w kolorze żółtym - Sephora
lakier w kolorze złotym - Ciate mini (Sephora)
lakier w kolorze czarnym - safari
nabłyszczacz - PAESE
taśma
nożyczki




Ważne jest aby odczekać, aż lakier dobrze wyschnie zanim odkleimy od paznokcia kawałki taśmy.



Lepszy efekt uzyskamy malując na koniec paznokcie nabłyszczaczem.






Mam nadzieję, że Wam się podobało. Zachęcam do komentowania, pozdrawiam ;)


by Amina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz